Zo ver is het huis van Jean in Guynee. - Reisverslag uit Kindia, Guinea van Chris Huisman - WaarBenJij.nu Zo ver is het huis van Jean in Guynee. - Reisverslag uit Kindia, Guinea van Chris Huisman - WaarBenJij.nu

Zo ver is het huis van Jean in Guynee.

Door: Chris.

Blijf op de hoogte en volg Chris

10 Oktober 2013 | Guinea, Kindia

Een dag voor we gaan wandelen en fietsen, een paar foto's van het huis van Jean. Zo ver is hij nu, tot het dak. Dus de bouw van het casco is klaar en nu het dak. Daar gaan we voor.

  • 10 Oktober 2013 - 18:04

    Adrie Van ´t Westende:

    Dag Chris,

    Wat heel bijzonder...het dak moet dus echt nog dicht!
    Maar ik heb er zin in...ben er helemaal klaar voor! Jammer dat het weer wat slechter gaat worden, maar....het regent nooit een hele dag aan een stuk!
    Trouwens, jij bent aardig in het voordeel, kerel....jij kunt er bij zitten!
    Ik las in je mail dat Anneke ook een stuk met je mee fietst? Dat is toch wel heel mooi...., ik denk niet dat mijn Trees nog een stukje mee loopt, ze loopt nooit meer dan een rondje dorp. Nou ja, 7 kilometer is natuurlijk ook al een heel stuk.
    Chris, we maken er een mooie afsluiting van! Tot straks op het FMK, en anders zie ik je morgen ergens onderweg! Groeten aan Anneke!
    Adrie

  • 10 Oktober 2013 - 18:45

    Annie Kuipers:

    Chris en Adrie zet em op. maar het huis ziet er geweldig uit. Jean kan trots wezen.

  • 11 Oktober 2013 - 06:33

    Adrie Van ´t Westende:

    Goeiemorgen Chris,
    ik zit aan mijn broodje en een bakkie thee....
    Net nog even op de buienradar gekeken.... ik doe voor de zekerheid nog maar even een schietgebedje naar Jacobus.... hij zal toch deze tocht ook wel op ons passen?
    Dadelijk naar onze nieuwe AH.... beetje reclame kan geen kwaad... misschien krijg ik nog bonuspunten?
    Ik ben benieuwd of er nog meelopers staan....
    Ik heb in ieder geval lekker geslapen en kan met een goed gevoel mijn veters strikken.
    Fiets ze en tot straks bij Harderhaven!
    groet, Adrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Ik ben een man van 65 jaar en maak zo nu en dan een fietstocht door Europa naar de hoofdsteden van de EU.

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 107426

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 03 December 2013

Afrika, Guinee, Kindia.

03 Juni 2013 - 23 Juli 2013

Dronten-Wenen-Bratislava-Boedapest-Praag-Dronten.

08 Juli 2010 - 27 Juli 2010

Naar de Zeemeermin die er niet is.

01 Augustus 2009 - 09 Augustus 2009

Zamen met Anneke een rontje zuidelijk Nederland.

13 Augustus 2008 - 29 Augustus 2008

Aardappels halen in Berlijn op de fiets.

03 Augustus 2006 - 19 Augustus 2006

Dronten-Brussel-Parijs-Dronten

07 Augustus 2004 - 25 Augustus 2004

Met Anneke naar Londen op de fiets.

09 Mei 2002 - 11 Juni 2002

Samen met Wubbe fietsen naar Rome.

03 Mei 1999 - 15 Augustus 1999

105 dagen onderweg, heen en terug Santiago.

03 Juli 1998 - 18 Juli 1998

Fietstocht langs de Loire in Frankrijk.

01 Juli 1997 - 15 Juli 1997

Mijn eerste langere fietsreis.

Landen bezocht: