Zo ver is het huis van Jean in Guynee. - Reisverslag uit Kindia, Guinea van Chris Huisman - WaarBenJij.nu Zo ver is het huis van Jean in Guynee. - Reisverslag uit Kindia, Guinea van Chris Huisman - WaarBenJij.nu

Zo ver is het huis van Jean in Guynee.

Door: Chris.

Blijf op de hoogte en volg Chris

10 Oktober 2013 | Guinea, Kindia

Een dag voor we gaan wandelen en fietsen, een paar foto's van het huis van Jean. Zo ver is hij nu, tot het dak. Dus de bouw van het casco is klaar en nu het dak. Daar gaan we voor.

• 10 Oktober 2013 - 18:04

Adrie Van ´t Westende:

Dag Chris,

Wat heel bijzonder...het dak moet dus echt nog dicht!
    Maar ik heb er zin in...ben er helemaal klaar voor! Jammer dat het weer wat slechter gaat worden, maar....het regent nooit een hele dag aan een stuk!
    Trouwens, jij bent aardig in het voordeel, kerel....jij kunt er bij zitten!
    Ik las in je mail dat Anneke ook een stuk met je mee fietst? Dat is toch wel heel mooi...., ik denk niet dat mijn Trees nog een stukje mee loopt, ze loopt nooit meer dan een rondje dorp. Nou ja, 7 kilometer is natuurlijk ook al een heel stuk.
    Chris, we maken er een mooie afsluiting van! Tot straks op het FMK, en anders zie ik je morgen ergens onderweg! Groeten aan Anneke!
    Adrie

• 10 Oktober 2013 - 18:45

Annie Kuipers:

Chris en Adrie zet em op. maar het huis ziet er geweldig uit. Jean kan trots wezen.

• 11 Oktober 2013 - 06:33

Adrie Van ´t Westende:

Goeiemorgen Chris,
    ik zit aan mijn broodje en een bakkie thee....
    Net nog even op de buienradar gekeken.... ik doe voor de zekerheid nog maar even een schietgebedje naar Jacobus.... hij zal toch deze tocht ook wel op ons passen?
    Dadelijk naar onze nieuwe AH.... beetje reclame kan geen kwaad... misschien krijg ik nog bonuspunten?
    Ik ben benieuwd of er nog meelopers staan....
    Ik heb in ieder geval lekker geslapen en kan met een goed gevoel mijn veters strikken.
    Fiets ze en tot straks bij Harderhaven!
    groet, Adrie