Na 4.000 km gefietst te hebben de sponsorstand - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Chris Huisman - WaarBenJij.nu Na 4.000 km gefietst te hebben de sponsorstand - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Chris Huisman - WaarBenJij.nu

Na 4.000 km gefietst te hebben de sponsorstand

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Chris

29 Juli 2013 | Nederland, Dronten

Nog een rondje Flevoland en de ontbrekende km waren gemaakt. De 4.000 km's zijn vol gefietst. De sponsorstand is € 5.800.
Omdat het doel nog niet is bereikt houden wij de rekening tot eind oktober 2013 open en gaan nadenken over mogelijk andere acties. Het ligt in de bedoeling dat wij eind november 2013 naar Jean toegaan.

Vanaf deze plek alvast alle donateurs bedankt voor uw bijdrage. U maakt het samen mogelijk dat Jean een eigen plek gaat krijgen.

HELP-CHRIS-ZIJN-DOEL-TE-HALEN.

  • 23 Augustus 2013 - 09:10

    Adrie Van 't Westende:

    Beste Chris, HET DAK MOET DICHT......!!!
    Wat mooi he, gisteravond die spontane inzameling voor het huis van Jean bij ons Flevo’s Mannenkoor. Ik heb daar een beetje over nagedacht en denk dat het mogelijk moet zijn het dak van het huis voor Jean dicht te krijgen.
    Uit respect voor alles wat jij samen met jouw Anneke hebt gedaan voor Jean wil ik voor jou en Jean (en misschien samen met jou?) een afsluitende tocht rond Oostelijk Flevoland te maken. Ik wil voor het huis Jean in 3 dagen over de dijk rond onze prachtige polder gaan wandelen. Ik denk aan het weekend 11-12-13 oktober, (of het daar op volgende weekend) dat is nog voor het sluiten van jouw project. Belangstellenden kunnen dan , uiteraard tegen een kleine donatie, een dag (of een gedeelte daar van) met me meelopen. Onderweg zal ik ze mijn belevenissen vertellen van mijn Camino naar Santiago de Compostela in 2008, mijn Via de la Plata in 2010 en mijn Caminno di Francesco in mei van dit jaar.
    Misschien kun jij op hetzelfde moment iets doen op je fiets, bv. 3 dagen lang elke dag een rondje Flevoland, samen met mensen die ook graag fietsen . Ook jij hebt onderweg vast wel wat te vertellen! En we kunnen elkaar ’s avonds dan onmoeten en misschien ergens kamperen?
    Mensen die mee gaan/ mee willen krijgen onderweg een idee wat jij (en ik) als pelgrim meemaken en kunnen een beetje de sfeer proeven.
    Er zijn onder de mensen die je weblog lezen (ik zag al bijna 6000 hits!) vast wel geinteresseerden. En misschien kunnen je “volgers” ons helpen dit idee helpen uit te breiden door mond op mond reclame, e-mail, twitter enz. Enne....ze mogen natuurlijk ook zelf mee lopen/fietsen!
    Ik daag iedereen die jouw blog leest uit samen met jou (en mij) het dak voor het huis van Jean dicht te krijgen! Zegt het voort!
    Zullen we afspreken: ik werk het idee verder uit en meer nieuws volgt?
    Hartelijke groet,
    Adrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chris

Ik ben een man van 65 jaar en maak zo nu en dan een fietstocht door Europa naar de hoofdsteden van de EU.

Actief sinds 29 Mei 2013
Verslag gelezen: 645
Totaal aantal bezoekers 107474

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 03 December 2013

Afrika, Guinee, Kindia.

03 Juni 2013 - 23 Juli 2013

Dronten-Wenen-Bratislava-Boedapest-Praag-Dronten.

08 Juli 2010 - 27 Juli 2010

Naar de Zeemeermin die er niet is.

01 Augustus 2009 - 09 Augustus 2009

Zamen met Anneke een rontje zuidelijk Nederland.

13 Augustus 2008 - 29 Augustus 2008

Aardappels halen in Berlijn op de fiets.

03 Augustus 2006 - 19 Augustus 2006

Dronten-Brussel-Parijs-Dronten

07 Augustus 2004 - 25 Augustus 2004

Met Anneke naar Londen op de fiets.

09 Mei 2002 - 11 Juni 2002

Samen met Wubbe fietsen naar Rome.

03 Mei 1999 - 15 Augustus 1999

105 dagen onderweg, heen en terug Santiago.

03 Juli 1998 - 18 Juli 1998

Fietstocht langs de Loire in Frankrijk.

01 Juli 1997 - 15 Juli 1997

Mijn eerste langere fietsreis.

Landen bezocht: