Fietsen en wandellen dag 3, 13 oktober 2013. - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Chris Huisman - WaarBenJij.nu Fietsen en wandellen dag 3, 13 oktober 2013. - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Chris Huisman - WaarBenJij.nu

Fietsen en wandellen dag 3, 13 oktober 2013.

Door: Chris.

Blijf op de hoogte en volg Chris

08 Oktober 2013 | Nederland, Dronten

Hierbij de fietsroute van Dag 3 ongeveer 93 km. Van den Hamlaan 5 naar van den Hamlaan 5. Met daarna een glas pelgrimswijn meegenomen door Adrie van 't Westende. Uit Saint-Jean-Pied-De-Port. Tussen 16 en17 uur zijn we op de vd Hamlaan. en drinken daar een goed glas van, of meer.

Wandelroute van Adrie op dag 3.
Zondag. 13 okt. Roggebotsluis ->Biddinghuizen -> v.d. Hamlaan Dronten 33 kilometer.
Roggebotsluis Parkeerplaats sluis vertrek 07.30 uur
Elburg P Beach NU (11,5 km) 10.15 uur
Aquacentrum Bremerbergsehoek (18 km.) 12.30 uur
Biddinghuizen AH de Dreef (25 km)14.00 uur
Dronten v.d. Hamlaan (33 km.) aank. 16.00 uur

Hieronder bij de foto's van de fietsroute van de derde dag.

• 08 Oktober 2013 - 21:19

Inge Pruntel-van 't Westende:

Beste Chris,

Via mijn vader ben ik op je website terecht gekomen en ik heb al een aantal reisverslagen van je doorgelezen.
    Wat heb je al veel gezien en mee mogen maken!
    En wat een bijzonder verhaal over Jean, wat moet het fijn voor hem zijn om te weten dat er mensen zijn die zo met je begaan zijn.
    Ik ben zo vrij geweest om op mijn Facebook pagina een oproep te doen om jou en mijn vader te sponsoren.
    Ik heb werkelijk geen idee of daar reacties op gaan komen maar ik vond het wel het minste wat ik kon doen.
    En mijn oudste dochter Anouk gaat morgen op school jullie verhaal ook delen met haar klasgenoten dus wie weet komen daar ook nog reacties op.
    Mijn gezin en ik willen jullie via deze weg heel veel succes wensen komend weekend en we hopen voor Jean dat heel veel mensen een financiële bijdrage zullen leveren op hem een dak boven zijn hoofd te bezorgen!

Hele warme groeten van Inge Pruntel-van 't Westende

( ook aan je vrouw Anneke en jullie Arjen en Inge )

• 10 Oktober 2013 - 14:46

Chris Huisman:

Dank je wel Inge.

Het is een goede uitdaging van je vader. En we gaan er tegen aan.
    Leuk dat je dochter zo over een wandelende opa kan vertellen. Ik zal de groeten overbrengen.
    Tussen onze Inge en Arjen zit nog een Margo.

Ik wil op dit blog ook een klein verslag van de dagen doen.

Groetjes Chris.